Zwroty i reklamacje
Formularz odstąpienia od umowy
Kiedy zwrot a kiedy reklamacja?
Jeśli się rozmyśliłeś i chcesz zrezygnować z zakupu towarów podlegających zwrotom, możesz zwrócić je nam bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub daty odbioru osobistego (tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
Pamiętaj! Odesłany towar nie może nosić śladów używania!
Których towarów nie można u nas zwracać - ze względów iż niektóre produkty są personalizowane, np. produkt z wybranym indywidualnie kolorem lub własną grafiką na grzejniku - taki towar nie podlega zwrotowi!
Procedura Reklamacji
- Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie oraz towar nie uległy uszkodzeniu w transporcie.
- Procedurę reklamacyjną rozpoczynamy od zgłoszenia przez klienta reklamacji poprzez wysyłkę maila z opisem problemu i powodu reklamacji na adres : sklep@zdroweogrzewanie.pl, lub klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać z formularza odstąpienia od umowy
- Dział Serwisu weryfikuje zgłoszenie, powiadamia klienta o przyjęciu zgłoszenia oraz nadaje mu numer. Do każdej reklamacji podchodzimy w sposób indywidualny dlatego serwisant przedstawia propozycję dalszego postępowania w sprawie. W ramach automatyzacji niektórych procesów w naszym sklepie pewne produkty (małe gabaryty) mieszczące się w rozmiarach obsługiwanych przez firmę kurierską (dostawa paczką nie na palecie!) można zwrócić korzystając z linku https://zdroweogrzewanie.pl/zwrot (zwroty obsługuje serwis Furgonetka.pl) i postępując wg.wytycznych tam zamieszczonych.
- Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru lub otrzymania zgłoszenia o uszkodzeniu produktu w transporcie
- Wszystkie koszty związane z transportem w przypadku zwrotu/wymiany lub reklamacji pokrywa Kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz paczek wysyłanych na nasz koszt.
Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić artykuł, poinformuj nas o tym na sklep@zdroweogrzewanie.pl i odeślij na adres widniejący na przesyłce, dodatkowo prosimy o zdjęcia przedmiotu drogą mailową, który jest wadliwy lub uszkodzony.
Zwrot (jeśli dotyczy)
Towar zawsze należy zwrócić na adres siedziby firmy:
EUROCORP Dariusz Więcierz
ul. Dziewanny 19
40-750 Katowice, Polska [PL]
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.
W przypadku jego zatwierdzenia, przelejemy odpowiednią kwotę na Twoją kartę debetową/kredytową lub dokonamy zwrotu w pierwotnej formie płatności, w najkrótszym prawnie ustalonym terminie. Do zwrotu pieniędzy jesteśmy zobligowani w terminie 14 dni (zazwyczaj jest to max.7dni) od momentu dostarczenia zwracanego towarów i następuje w momencie odbioru przez nas produktu, który klient wysłał na swój koszt na nasz adres.
Zwrot płatności
- Zwroty wykonywane są wyłącznie przelewem tradycyjnym, na numery kont bankowych w formacie IBAN podanym w formularzu zwrotów lub jako tzw. "zwrot" w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku do dokonanej pierwotnie transakcji zakupowej.
- W wyjątkowych sytuacjach, strony mogą ustalić inną formą wykonania przelewu zwrotnego.
A jeśli nadal masz wątpliwość….zajrzyj do Regulaminu